czwartek, 21 marca 2013

W KRĘGU OBSESJI ŻYCIA! CZYLI JOANNE LIMBURG I JEJ ŻYCIE

Podchodziłam do tej książki z dużą
rezerwą. Miałam wielką ochotę ją zakupić i kiedy tylko powstała okazja
kupiłam ją. Pozytywnie mnie zaskoczyła!
Autorka bardzo się odsłania, momentami za bardzo.
Jednak w tej otchłani dowiadujemy się wiele o nas samych.
Kiedy patrzę na życie Joanne budzi się we mnie nadzieja,że bycie twórcą
nie jest takie złe. Od poetów nie wymaga się "normalności",
Autorka ma dystans do życia i do świata. I ogromne poczucie humoru.
Poza tym umysł analityczny, który nakazuje jej leczyć się i szukać rozwiązań i terapii.
Genialnie!Książka pomogła mi zrozumieć też moje zachowanie a uwielbiam książki, które pomagają
mi poznać siebie. Generalnie wiekszość książek na to pozwala. Joanne Limburg poprawiła mi samopoczucie bo nie jestem sama ze swoimi spojrzeniami. Obsesje, każdy z nas je ma tylko boi się powiedzieć wprost i przyznać. Autorka zrobiła to w sposób niekonwencjonalny.
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz